حال خوشی ندارم
من ِ او
سرگذشت کسی که هیچکس نبود

بايد بگم زیاد حال خوشی ندارم

گاهی اوقات که ساعتها میگذره و ازت خبری ندارم حس میکنم ساعتهاست که از یه بلندی ول شدم و همینطور با شتاب جاذبه دارم میرم به اعماق دنیا فرو

نمیدونم این افتادن تهش کجاس ...

یهو پیدات میشه ... من در اون حالت هیچ تغییری به زندگیم نمیتونم بدم ... من همچنان در حال فرو افتادنم و دقایقی ترو می بینم

باز میری و من همچنان در حال فرو افتادن

معمولن در این حالت آدم تصویر تموم زندگیش جلو چشاشه

همه چی مث این تصویر آینه بغل ماشین ساکت و ساکت و ساکته

هیچ صدایی نیس

دنیا ایستاده

از همون وقتی که از پیشم میری

دیگه این چن دقیقه اومدنات

اونم تلفنی

اسی

تاثیری توی سرعت فرو افتادن یا وایستوندن من نداره

من دارم با سرعت جاذبه سقوط میکنم

سقوط

سقوط

سقوط

من نمیدونم

دارم نیست میشم

یا بعد رسیدن به اعماق هستیه تازه پیدا میکنم

فرقی نمیکنه

اگه اونجا هم نباشی

نیستیم حتمیه!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 19 آبان 1392برچسب:, توسط من ساعت 15:55 |